Ny lagmedlem

Hejsan! Johanna här, ny stolt medlem i 0 till 24. Jag kommer från Grillby och är en fd kollega till Elin. Jag har följt laget på sociala medier under året som gått. Sen vann jag tävlingen de hade inför maratonmarchen. Jag tog emot den fina priskorgen när tävlingen gick förbi Enköping. Då fick jag känna på stämningen och Elin och Mattias berättade hur allt går till. Jag blev väldigt imponerad av de tävlande som var kvar, vilka prestationer! Sen kontaktade laget mig och frågade om jag ville vara med. Såklart ville jag det! Jag är helt ovan med långa promenader. Jag brukar gå 5-10 km med min hund Marwin, som är min bästa träningskompis. Han tjatar ut mig när jag inte är på topp. I söndags var jag med på min första lagpromenad. Vi gick drygt fyra mil, vilken kick! Härlig promenad med härliga människor. Ser fram emot träningsåret med 0 till 24!

Lämna en kommentar